Project
Ninke & Nivoo
Fashion forward op social media
MIJN MODEHART GAAT HIER SNELLER VAN KLOPPEN
Voor de fashion store NINKE in Den Bosch werd ik in 2017 in eerste instantie via Zuiver C benaderd een social mediacampagne te doen voor een pop-up store. Na een succesvolle opkomst mocht ik echt voor eigenaresse Ninke Peijs aan de slag met een duurzaam social mediaplan. A dream come true: weer werken met mode! In 2018 kwam daar nog eens een tweede zaak in Venlo erbij: NIVOO.
Fabulous results
Focus is om bezoekers via social media te triggeren naar de fysieke winkel te komen.
In drie jaar tijd (2017 > 2020) groeiden we:
* 508 > 2.044 Facebook fans
* 146 > 743 Instagram volgers
* 812 berichten
Het fijne is dat bezoekers in de winkel refereren naar items die ze op social media hebben gezien. In 2020 zijn we ook Instagram Stories toe gaan voegen, waarop ook goed gereageerd wordt. Samen met Eigenaresse Ninke Peijs zorgen we voor vernieuwing binnen de ‘brandstyle’ en werpen we telkens een frisse blik vooruit. Verduurzamen in de fashion-retail staat daarbij als trend voorop.
“Ilse is enthousiast, schakelt snel en is creatief. Ze heeft de social media voor NINKE en NIVOO opgezet en we bouwen dit steeds verder uit. On- en offline is voor retail en fashion onlosmakelijk met elkaar verbonden en daarin geeft Ilse het juiste advies. Ik kan altijd op haar rekenen.”
Ninke Peijs | NINKE & NIVOO
What others say
Mooi werk maken we samen
Samenwerking met klanten en andere ondernemers staat voorop: de verbinding zoeken tussen de juiste bedrijven maakt samen sterk!