Project
Monstermaatjes
Merkbouwen en eventpromotie vanuit social media
SCHOENENHEMEL OP AARDE
Monstermaatjes is mijn eerste vaste klant waarvoor ik in 2016 startte met social media marketing voor deze bijzondere retailformule in Kaatsheuvel van founder Vivienne Chavanu. Inmiddels hebben we heel veel doorontwikkeld op gebied van crossmediale marketing en communicatie en is mijn kast te klein voor het aantal schoenen…
Onze samenwerking hebben we na 7 jaar op een lager pitje gezet: de dagelijkse social media is op mijn advies in handen van twee jonge betrokken dames en ik ben als social media-adviseur en hands-on back-up nog altijd betrokken.
Fabulous results
Samen bouwden we vanuit Facebook aan een sterker crossmediaal merk.
In vier jaar tijd (2016 > 2020) groeiden we:
* 135 > 7.480 Facebook fans
* 0 > 776 Instagram volgers
* 827 berichten
* 11.000 nieuwsbriefleden
* 50 shopevents + extra VIP-avonden
De grote verkoop-events (5-6 events per seizoen) vergen een flexibele en hands-on planning: de website, webshop, mailings en campagnes: alles dient herkenbaar en goed aan te sluiten binnen de contentmarketing op social media en daarbuiten. De webcare speelt daarbij een actieve rol en is erg belangrijk om ‘always-on’ te hebben. De enthousiaste, slimme en betrokken zakenvrouw Vivienne maakt dat onze samenwerking vruchtbaar is en blijft groeien.
“Ilse weet mij keer op keer te inspireren, motiveren, uit te dagen, bij de les te houden en te verrassen met berichten die ze voor Monstermaatjes maakt en plaats.”
Vivienne Chavanu | Monstermaatjes
What others say
Mooi werk maken we samen
Samenwerking met klanten en andere ondernemers staat voorop: de verbinding zoeken tussen de juiste bedrijven maakt samen sterk!